søndag 15. desember 2013

Luke 13: Fire nye ruter til Amerikateppet


Ganske mye forsinket kommer Luke 13 i kalenderen.
I den finner du hele fire nye ruter til Amerikateppet :-)


Nummer 1: Mørk cerise, brent orange/lysebrun, oliven, vinrød og grønn.
Nummer 2: Valgfritt (Da vi ikke har med det flammefargede garnet. Blå, turkis eller gammelrosa kan
nok passe inn, da det er farger som ikke er brukt så veldig mye i teppet), brun,
mørk cerise, brent orange/lysebrun, grønn.


Nummer 3: Brent orange/lysebrun, rosa, mint, brent orange/lysebrun, grønn.
Nummer 4:  
1. og 2. omgang: Her tror jeg jeg vil si at det er valgfritt hvilken farge du bruker, for denne lyse fargen tok jeg
ikke med i garnbestillingen da den er brukt i bare to ruter på hele teppet, jeg tror jeg vil
bruke vinrød her, da den ikke er brukt så mye i teppet.
 3. omgang: Her foreslår jeg at vi bruker mint da denne grønnfargen bare er brukt i to ruter på hele teppet.
4. omgang: Her dukker det opp en rosafarge til, men her foreslår jeg at vi kan bruke gammelrosa.
5. omgang: Denne grønnfargen finnes også bare i to ruter på teppet og jeg foreslår at vi bruker oliven her. 
6. omgang: Grønn

1 kommentar:

mollymell sa...

Such a lovely blanket. I love the colours :)