onsdag 10. april 2013

Sååå fint


En sjelden gang dukker det opp bilde av et interiør som man bare faller helt for, og for meg er dette et slikt
bilde. Jeg har i grunnen ikke vurdert å bruke tapet på soverommet vi snart skal fortsette å pusse opp.
Jeg har bare vurdert for og imot forskjellige typer panel, men dette bildet gjør at jeg nå faktisk
vurderer tapet isteden. Skulle gjerne hatt et soverom som oser gammeldags sjarm som dette.

Bildet er lånt fra bloggen Made in Persbo.
Stikk innom hos Carina for masse fin inspirasjon,
det er ikke bare soverommet som er fint hos henne :-))


5 kommentarer:

Anonym sa...

Det var virkelig et nydelig bilde:)
Elsker den stilen:)
Blir spennende å se hva du velger:)
Klem Merete

Fågel Blå sa...

Åhhh I love it!
Klem Kathrine

Gårdsjenta sa...

Ååå, så herlig :)

Syster vit sa...

Mycket mysigt och fint. Jag tycker det ser ut som Carinas sovrum i bloggen made in Persbo. madeinpersbo.blogspot.com
Kram Liselott

Made in Persbo...Carina sa...

Hej hej,
Ja det stämmer, mitt sovrum är det! :)))
Tapeten är gammal så den finns inte att köpa nu, men säkert går det att hitta någon liknande!
Kram, Carina