fredag 11. januar 2013

Jeg vant :-)


Det er mange som har spurt, og jeg har lurt litt selv også,
men her en dag kom bekreftelsen fra Nib om at jeg vant konkurransen hos dem i desember.
Veldig, veldig gøy å vinne med julebildet mitt for andre året på rad.
Er litt kry av det altså :-))
Hvordan dette bildet ble til er nesten en historie for seg selv;
noe var planlagt, noe var tilfeldig og noe skar seg,
men tiden fløy og jeg koste meg sånn den dagen jeg stylet og tok dette bildet,
og jeg håper og tror jeg får tid til å gjøre noe lignende i nærmeste framtid.

GOD HELG


21 kommentarer:

Dronninghuset sa...

HEI,
gratulerer masse masse. dette bildet er faktisk knallbra. helt toppers! likte det fra første stund.

god helg,
klem TOVE

Fjordheim sa...

Gratulerer.
Så flott at det var du som vant.
Likte bilde ditt kjempegodt
Ønsker deg ei herlig helg :)

Anonym sa...

Gratulere så utrolig mye:)
Det var veldig velfortjent:)
Det nydeligste bilde:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Brunt sukker sa...

Gratulerer klart du vant
bildet her bare helt herligt
nyt kvelden
klem Eli:)

Linda sa...

Detaljene som teller:)Gratulerer!!!
Ha en strålende helg!

Christina Mari sa...

Flotte detaljer!
Et nydelig bilde.
Gratulerer.
Ha en fin helg.
Klem Christina

Merete/Scrappeguri sa...

Gratulerer så mye Monica! Skjønner godt at du vant, nydelig bilde.
Ei riktig god helg til deg!
Merete

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Gratulerer!
Det var et herlig bilde :)

God helg ♥

Mitt vita hus & hem sa...

Heihei

Grattis så masse, bilder fortjener det godt ja, artigt og flott.

klem aina

Underberget sa...

Gratulerer så mye Monica! Fantastisk fint bilde:-)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Gratulerer såååå mye! Det var velfortjent, for bildet var virkelig flott! De grønne detaljene var prikken over i'en!

Klem Cathrine :-)

amo sin blogg sa...

Gratulerer !!
Det var fortent !

ha ei fin helg !
Anne-Mari

Mona sa...

Gratulerer så mye med seieren Monica :-D Ble ikke akkurat overrasket.... Bildet ditt er jo bare helt nydelig :-D

Ønsker deg en super helg ;-)

Klem Mona

Blått til lyst sa...

Gratulerer så mye - vel fortjent!!!! *S*
Veldig flott det ble bildet som skilte seg ut med sin sjarm og egenart, som vant!
:-) Liv

Torill sa...

Gratulerer så mye Monica! Velfortjent seier! Kjempeflott bilde!Koselig med god gammeldags julestemning med lune julefarger!
Ha ei fin helg i finværet! :)

Torill

Tante Titti sa...

Gratulerer så masse!
Det var vel fortjent!!
En riktig god helg, Monica!
Titti-klem!

Marit sa...

Gratulerer så mye!:) Vel fortjent!!

God helg! Klem Marit

Synøve sa...

GRATULERER:) I flommen av vakre bilder og spennende interiør-danderinger er det jammen ikke godt å vite hva som kan representere det lille ekstra! Du har greid det, det herlig friske bildet ditt løftet kombinasjonen rødt/grønt til nye høyder:) Flink er du:) Klem

Bergheim sa...

GRATULERER Monica. det var vel fortjent. Det oser gammeldags enkel jul av bildet ditt. Herlig. Kjenner jeg ble kjempeglad for at akkurat dette bildet vant. Her tas det vare på tradisjonene og det liker jeg. Fantastisk artig !!!

Lene i Annekset sa...

Så flott, gratulerer så mye! Syns bildet ditt var helt nydelig! :)

Unknown sa...

En verdig vinner er du med dette fantastiske bildet og stylingen- skulle gjerne hatt besøk av deg her hjemme hos meg et par dager :)

Klem Monica