lørdag 21. juli 2012

Ikke lenge igjen nå

Telleren på sida av bloggen viser 0 dager og 11 timer,
så nå er det ikke lenge igjen :-))
og vi gleder oss veldig,
kjenner det begynner å bruce litt ;-)

Måtte bare ta med dette innlegget siden jeg har hatt telleren her så lenge,
den har jeg fått låne hos Rune som har denne flotte siden,
stikk innom den hvis du er interessert i å se nyheter og filmsnutter 
fra Bruce sine konserter i Europa i år med mer.

Vet jo at dette er ei helg som er vanskelig for mange i forbindelse med terroren i fjor,
og jeg har det med meg også i helga.
Har et ønske om at det denne helga skal bli ei fin og verdig markering for alle, 
og jeg tror nok at Bruce og co også vil være med å bidra til det.

Gode ønsker for helga :-)

7 kommentarer:

Tante Titti sa...

Sukk, ja der skulle jeg gjerne vært!! Kooooos deg masse!!
Titti-klæmm!!

Saras stove sa...

Håper dere får en uforglemmelig Bruce opplevelse! Jeg skulle så svært gjerne vært på den konserten selv! Han er uten tvil en av de beste!! God tur til Bergen og kos dere masse! Klem fra Sara

Anonym sa...

Kos deg. Jeg og min kjære reiser til Bergen på tirsdag for å oppleve han. Jeg gleder meg så enormt.
Klem.

Torill sa...

Er bare litt misunnelig. Håper dere får en fin opplevelse med Bruce.Han er en av de største! :)

Torill

Anonym sa...

Nå ble jeg litt misunnelig:) detter kommer til å bli rå bra, skulle gjerne vært der selv:)
Kos deg masse:)

Klem Merete

Mira sa...

Sliten i beina i dag! Det var fantastisk!

Kom hjem i det sola sto opp!

Klem,

Unknown sa...

Det var sikkert helt uforglemmelig :)

Ta godt vare på minnene !

Klem fra Monica