lørdag 11. februar 2012

På ei hylle...


...på en vegg i TV-stua, er en blanding av gammelt og nytt;
to nye hvite mugger og en gammel kaffekanne,



to nye telysglass og en fin gammel dings 
(Noe fra en gammel arbeidslampe?),
vi fant på mørkloftet i fjor.

 
 
Under hylla henger et rundt, lite bilde med sommerfugler,
som ble med hjem i kofferten
fra Spania i forfjor.
 


 En liten mini-orkidè som jeg aldri trodde skulle blomstre igjen,
har plutselig gjort nettopp det :))
 


 Den får stå her på enden og være den ene lille fargeklatten på hylla akkurat nå.





Har huset så og si for meg selv nå og fyrer i ovnen på kjøkkenet, og i peisen på stua.
Nå skal jeg se "Et nytt liv på landet" og sitte i go'stolen og strikke litt,
det er Vinter-kos for meg :))

Ønsker alle som er innom ei riktig 
GOD HELG :))

14 kommentarer:

liven sa...

Vakkert på hyllen din :)

god helg til deg!

irene sa...

Ååå såå koselig!!
Härlig å fölge bloggen din!!
Ha en god kveld!!
Klem Irene

jannes hobbykrok sa...

Koselige bilder! Sånne hyller, med plass til sånne høyst nødvendige ting, det får man lissom aldri nok av. Goid helg.
Klem fra Janne

Brocante sa...

Veldig koselig - strikk videre og kos deg. God helg.

Underberget sa...

De vannmuggene ble jeg øyeblikkelig forelsket i! Nydelig design!

Anonym sa...

Kjempeflott! Høres ut som deilig vinterkos helt etter min smak !!
klem Laila

Sommerhuset i bakken sa...

Sjarmerende og flott hylle med vakre mugger ;-)

Ha en super lørdag!

Unknown sa...

Sparer på Miljøgården jeg også :) nydelig og god helg :)

ide-puffen sa...

Så vakkert og vårlig. Elsker muggene. Fiiiine bilder.
God morsdag i morgen
Randi

Merethe sa...

Så koselig pynt du har på hyllen. Artig sak fra arbeidslampe...likner nesten på et lite fuglebur. Ønsker deg en fin søndag. Klem Merethe

Den Grønne Baljen sa...

Så utrolig vakkert du har det på hylla di..De muggene likte jeg veldig godt..'

Butikken ligger langs bybane trasseen..retning Fana, Nesttun..fra byen. Vet ikke hvor godt kjent du er i Bergen...

Ønsker deg en fin søndag =))
Kerstin

Lappeline ♥ sa...

Mye fint på hyllen din....
Vakkert....

Fin søndag ønskes deg

klem

h.espe sa...

Så herlig hylle, med masse flott hylles-stæsj :) Den lille orkideen var supersøt, og flink du er som klare å "holde" denne!

Ønsker deg en superflott ny uke!

Klem fra Hildegunn

sbo sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.