søndag 8. januar 2012

Mitt drømmestilleben


Månedens utfordring hos NIB heter Global chic;
 utfordringen går ut på at man skal vise i interiøret sitt et sted man drømmer om å reise til.



 Jeg drømmer for tiden om å reise til sydligere og varmere strøk,
og har laget et stilleben som gjenspeiler dette.



Så deilig det ville være å kjenne varmen mot huden, lukten av blomster og lyden av havet som 
skyller mot ei lys sandstrand.



 Gå på stranda og plukke skjell og steiner for å ta med hjem.



Gå i lette luftige klær, og bytte ut vinterskoene med sandaler.



Drikke te, servert fra ei fin kanne på et marked
der man kan få kjøpt alt hva hjertet kan begjære ;)



Nyte lyse dager for å komme bedre styrket til å takle
mørketida her hjemme.



Vi er mange som drømmer, bare sjekk HER
og hvorfor ikke slenge deg med på utfordringen du også,
du har frist til 10. januar kl 21 :))

 

11 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Åh...så nydelige bilder av nydelig stillben! Vakkert! Jeg venter bare på mildegradene vi er lovet, slik at snøen forsvinner fra skogbunnen min, og jeg kan plukke litt mose! Jeg har en plan ;)
Ønsker deg en riktig god uke!
Klem,Janne

Unknown sa...

Nydelig :) Likte stillebenet ditt.
Lykke til i konkurransen.
Klem Helene

Deer Darling sa...

Nydelig og sanselig og virkelig preg av romantikk, du har en vakker stil synes jeg,;) best wishes!

Synnøve sa...

Den drømmen deler jeg med deg:-) Synes mørketiden er noe herk,hihi.
Ha en fin ny uke:-)
Klem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så utrolig lekkert! :)

tinemor sa...

Vakkert, vakkert!
Likte bloggen din godt å, så jeg har nå lagt meg som følger, så finner jeg tilbake ;-)
Klem

Kristin sa...

Nydelige bilder! Kjenner jeg verker etter litt sydenvarme, og SOOOL! Måtte du få en god uke! Kristinklem

Saras stove sa...

Så nydelig Monica! Klem Sara

Lappeline ♥ sa...

Nydelige bilder og herlige drømmer....kjente da vi seilte i går at jeg lengter etter sol og sommer og jammen var det godt å kjenne det sterke lyset av solen i øynene .

Ha en fin dag

Klem til deg

Mamsens hus sa...

Lekkert stilleben. :)
Ønsker deg en fin dag videre.

Unknown sa...

Liker liker liker!! ;D