søndag 20. november 2011

Juletrejakt


Ja, i dag har vi faktisk vært på juletrejakt i det grå novemberværet. 
Det er slett ikke likt oss dette, å være så tidlig ute, men det har sin forklaring;
i morgen er det julemesse i grendahuset, og da må vi ha litt julestemning.
Etterpå skal juletreet få bli med hjem til oss og forhåpentligvis står det seg fint til jul.
 

Dagen var grå men innbød visst alikevel til jakt for fler enn oss, 
men det var annen slags jakt de var på, karene som kom til der oppe i lia :-)




Heldigvis var vi nesten ferdige med ærendet vårt da de kom, og skyndte oss hjem igjen
med korga full av naturens skatter, de skal bli til bordpynt i morgen.


På messa skal det være en liten miniauksjon, men vi hadde ikke så mange ting,
så jeg ga likeså bort den hvite gyngestolen som stod på vent for å slippe inn i stua.
Stolen fikk jeg av min snille nabo, så jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ga den bort,
men det er jo fordi jeg synes den er fin at jeg gjorde det,
og så ble vi skjønt enige om at vi hadde gitt den til grendahuset begge to.

MEN nå har jeg begynt å tenke på om jeg kanskje må kjøpe den tilbake,
var innom bloggen til Hulda her en kveld og hun har nesten maken gyngestol,
sjekk bare her hvor koselig det er med en slik gyngestol.
Kanskje vil DU komme og kjøpe den?
Jeg har ihvertfall lyst til å by på en av de grønne kassene, 
de er bare kjempefine i virkeligheten.


4 kommentarer:

Mira sa...

Nydelige bilder her i bloggen din!

Vil gjerne følge deg videre! Lykke til med messa, Tror du må kjøpe stolen tilbake! He he, Det erså mye fint å koseligt gammelt, vanskelig å gi fra seg noe, men flott å dele litt også! Det viktigste er at tinga blir tatt vare på.

Ønsker deg ei fin førjulstid! Klem.

Mia, New Room Interior sa...

De kassene fra superflotte!! Gyngestolen også, men den hadde jeg ikke hatt plass til! :-) Ha en super ny uke! KLEM

LIVS LYST sa...

Du er en av favoritt-bloggerne mine! Det er terapi for øyet å se bildene fra farfarhuset!!

Ha en fin førjulsdag!

Liv ;O)

LIVS LYST sa...

Skulle gjerne stilt deg et lite spørsmål; kunne du sende meg en mail på lifehere@hotmail.com?? ;O)

Liv