onsdag 20. april 2011

Trekning (og det rareste jeg samler på)


Da er premiene i forbindelse med ettårsdagen min som blogger trukket.
Og de heldige vinnerne er:

Den lille linbrikken: Lykkelise

Emaljeskiltet: Jenta på Laug

Og de tre kakeboksene ble vunnet av Toril A.

Gratulerer til dere :))

Jeg lovte også at jeg skulle vise dere det rareste jeg samler på i dag, men jeg må ha litt mer tid for å finne ut hvordan jeg skal presentere det, for det er virkelig rart å samle på dette her.
Nesten så jeg ikke tør å vise det fram,
men jeg skal gjøre det altså, har man sagt A så...

Vil ønske alle som er innom en riktig
GOD PÅSKE



8 kommentarer:

Hulda sa...

Ser at det er tanten min som har vunnet de tre fine kakeboksene. ;)

InstatreffNorge sa...

Åååå jippi jippi:):)

Tusen hjertelig altså, den brikka er nyydelig:) Jammen er jeg heldig om dagen:)

Ønsker deg og dine fine påskedager:)

Klem fra Lise

liven sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!!
Er spent på hva det rare du samler på er....:o)

ha en fin kveld :o)

Jenta på Laug sa...

Så flott:)
Så moro å sjå att eg hadde vunne!
Var kjempefint skilt!

Ynsker deg ei god påskehøgtid:)

Mia, New Room Interior sa...

Gratulerer til vinnerne! :-) Nydelig den gamle hagebenken i innlegget under her!! Blir spennende å se hva du samler på da! :-) Ha en super påske!! KLEM

Jatte sa...

Gratulerer til HELDIGE vinnere!;)

Gleder meg til og se det rare du samler på ;)

God påske så lenge,
Klem Jatte♥

anne marie sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne:)

Anonym sa...

Så hyggelig å vinne! Jeg ble kjempeglad og har sendt deg adressen min på mail. Hilsen Toril A.