torsdag 17. februar 2011

Koselig med peis


Her går det mest i kos for tida, selv om jeg jo så skråsikkert bestemte meg for å gjøre ferdig syrommet for ei stund sida.


Det er mye mer fristende å gå opp på mørkloftet nå når sola skinner inn gjennom vinduet, og dagene er lyse også etter at man er kommet hjem fra jobb, så til helga skal jeg nok få gjort noe.


Men peiskos og interiørblader, en god film og noen kakerester etter morsdags- og bursdagsfeiring må man også ta med seg før våren kommer, og man får det travelt med alt man skal gjøre.

Og tusen takk for alle fine kommentarer på forrige innlegg, jeg svevde litt opp og ned trappene her ei stund, koselig å blogge ja...

2 kommentarer:

Merete/Scrappeguri sa...

Flotte bilder Monica! Her ser jeg at en godt kan finne roen og kose seg.
God helg til deg!

Bergheim sa...

Du har det så utrolig koselig i huset ditt. Det oser av varme. Jeg har en award til deg. Du kan hente den i bloggen min. Ha en strålende dag.