tirsdag 20. april 2010

Gjenbruksstoffer

Ooops da er jeg visst i gang.

Må bare skynde meg opp på kvisten å ta noen bilder!
Men hva skal jeg ta bilde av?
Får prøve å unngå å få med alt rotet, og flytte det jeg vil ha med bort i lyset så jeg slipper å bruke blitz.
Begynner å skjønne hva dere bloggere strever med nå, men fikk da tatt noen bilder av noen av mine gjenbruksstoffer fra flere år tilbake.



Her er gamle dynetrekk, duker, bestemors forklekjole og lillesøsters bukse blant annet.



Håper noen av disse stoffene kan bli til puter eller tepper, og at jeg kan vise fram noen ferdige produkter her på bloggen etter hvert.




Lurte ei stund på å flytte på en stol på stua, og ta bilder av noen puter jeg sydde forleden men der lå tre stk hankjønn og slanget seg foran TV'n, og jeg orket ikke alle spørsmålene om hva jeg drev med.
Dere skal få se dem en annen gang (putene altså). Vi snakkes!

1 kommentar:

gunhild sa...

Eg kjenner igjen forklekjolen til mor,fint du tok vare på den,Monica,artig og se hva det blir